icon_menuBijwonen

Waarom kost een Olé-koek minder dan een Leo?

Listen on Apple Podcasts
Stel je eens voor dat je een product op de markt brengt. Welke prijs zou je voor dat product vragen? Misschien niet te hoog, want wie zou het dan nog willen kopen? Maar ook niet te laag, want hoe geraak jij dan uit de kosten? Econoom Tom Kuppens (UHasselt) verklaart prijssettingsstrategieën als een elegant samenspel van vraag en aanbod.
prof. dr. Tom Kuppens

Over prof. dr. Tom Kuppens

Tom Kuppens is (milieu)econoom aan UHasselt en VUB en deelt vol passie zijn kennis en inzichten met studenten. Hoewel het contact met de jeugd hemzelf ook jong houdt, droomt hij nog steeds van een betere werk-privé-balans. Dat privéleven is rijkelijk gevuld met manlief Stijn, freestyle en latin ballroom dans, bokszaktraining en supporteren voor het Eurovisiesongfestival. Hij houdt niet van boter, maar wel van de fratsen van Sien Eggers en de wetenschappelijke inzichten van Kate Raworth.

We krijgen steun van: