Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.
.png)
Waarom leerde je vroeger méér op de kermis dan op school?
Met dank aan het Huis van Alijn, expo Foorwonder en House of Mysteries. Science at the Fair is een onderzoeksproject aan de Universiteit Antwerpen, gecoördineerd door Nele Wynants, gefinancierd door de Europese Onderzoekscommissie (ERC) in het kader van het onderzoeks- en innovatieprogramma Horizon 2020 van de Europese Unie (subsidieovereenkomst nr. 948678 - SciFair).
Op de kermis lijken de attracties elk jaar wilder en groter te worden. Fun fun fun! Dat was 150 jaar geleden héél anders. Toen stonden kermissen ook voor plezier maken, maar niet alleen... Je kon op kermissen toen vooral ook veel leren! Professor Nele Wynants is theaterwetenschapper aan de UAntwerpen en coördinator van het project Science at the fair en neemt ons mee naar toen (en naar het Huis van Alijn, in Gent). Ze legt ons uit waarom mensen op de kermis soms meer leerden dan op school.
key notes
What’s a Rich Text element?
The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.
Static and dynamic content editing
A rich text element can be used with static or dynamic content. For static content, just drop it into any page and begin editing. For dynamic content, add a rich text field to any collection and then connect a rich text element to that field in the settings panel. Voila!
How to customize formatting for each rich text
Headings, paragraphs, blockquotes, figures, images, and figure captions can all be styled after a class is added to the rich text element using the "When inside of" nested selector system.